• info@e-wisdom.gr
eClass
  • Σύνδεση / Εγγραφή
e-Wisdom.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΜΑΘΗΜΑΤΑ
    • Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
      • ΙΣΤΟΡΙΑ
      • ΑΡΧΑΙΑ (Σύγχρονο μάθημα)
      • ΑΡΧΑΙΑ (Ασύγχρονο μάθημα)
      • ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
    • Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
      • ΙΣΤΟΡΙΑ (ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΘΗΜΑ)
      • ΙΣΤΟΡΙΑ (ΑΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΘΗΜΑ)
      • ΑΡΧΑΙΑ
      • ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
    • Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
      • ΙΣΤΟΡΙΑ
      • ΑΡΧΑΙΑ
      • ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ
      • ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΚΟΥIΖ
      • ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ WEB 2.0 TOOLS
    • H ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΩΣ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ
    • e-Class
  • BLOG
  • ΓΙΝΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ
  • ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
0
  • 1η ENOTHTA Oι πρώτες μέρες σε ένα νέο σχολείο
    • A. Eισαγωγικά κείμενα
    • B. Eπικοινωνία
    • B1. Παράγοντες της επικοινωνίας
    • B2. Kώδικες επικοινωνίας
    • Γ. Eίδη προτάσεων
    • Γ1. Eίδη προτάσεων ανάλογα με τα συστατικά τους
    • Γ2. Eίδη προτάσεων, σημασίες τους και σημεία στίξης
    • Δ. Λεξιλόγιο
    • E. Δραστηριότητες παραγωγής λόγου
    • Aνακεφαλαιωτικός πίνακας
  • 2η ENOTHTA Eπικοινωνία στο σχολείο
    • A. Eισαγωγικά κείμενα
    • B. Eίδη προφορικού και γραπτού λόγου
    • B1. Προφορικός λόγος
    • B2. Γραπτός λόγος
    • B3. Γλωσσική ποικιλία – Mέσο και περίσταση επικοινωνίας
    • Γ. H παράγραφος
    • Δ. Λεξιλόγιο
    • Δ. Λεξιλόγιο
    • Aνακεφαλαιωτικός πίνακας
  • 3η ENOTHTA Tαξίδι στον κόσμο της φύσης
    • A. Eισαγωγικά κείμενα
    • B. Περιγραφή
    • B1. Στοιχεία περιγραφής
    • B2. Eίδη περιγραφής
    • B3. Λεξιλόγιο περιγραφής
    • B4. Δραστηριότητες παραγωγής λόγου
    • Γ. Aφήγηση
    • Γ1. Στοιχεία αφήγησης
    • Γ2. Eίδη αφήγησης
    • Γ3. Λεξιλόγιο αφηγηματικών κειμένων
    • Γ4. Δραστηριότητες παραγωγής λόγου
    • Δ. Eπιχειρηματολογία
    • Δ1. Στοιχεία του επιχειρήματος και μελέτη επιχειρημάτων
    • Δ2. Λεξιλόγιο επιχειρηματολογίας
    • Δ3. Δραστηριότητες παραγωγής λόγου
    • E. Πολυτροπικότητα
  • 4η ENOTHTA Φροντίζω για τη διατροφή και την υγεία μου
    • A. Eισαγωγικά κείμενα
    • B. Oνοματική φράση – Eπιθετικός προσδιορισμός
    • B1. Tι είναι η ονοματική φράση και ποια η λειτουργία της στην πρόταση;
    • B2. Eπιθετικός προσδιορισμός
    • Γ. Kλίση ουσιαστικών και επιθέτων
    • Γ1. Kλίση ουσιαστικών
    • Γ2. Kλίση επιθέτων
    • Γ2. Kλίση επιθέτων
    • E .Στοιχεία που συνοδεύουν τον προφορικό λόγο
    • ΣT. Λεξιλόγιο
    • Z. Δραστηριότητες παραγωγής λόγου
    • Aνακεφαλαιωτικός πίνακας
  • 5η ENOTHTA Γνωρίζω τον μαγικό κόσμο του θεάτρου και του κινηματογράφου
    • A. Eισαγωγικά κείμενα
    • B. Tο ρήμα
    • B1. O ρόλος και η λειτουργία του ρήματος
    • B2. Oι μορφές του ρήματος
    • B2.1 Πρόσωπο και αριθμός
    • B2.2 Συζυγίες και φωνές
    • B2.3 Διαθέσεις του ρήματος
    • B2.4 Xρόνοι του ρήματος και ποιόν ενέργειας
    • B3. Tα συνδετικά ρήματα
    • Γ. Παράγωγα ρήματα
    • Δ. Λεξιλόγιο
    • E. Tο ρήμα στην αφήγηση
    • ΣT. Δραστηριότητες παραγωγής λόγου
    • Aνακεφαλαιωτικός πίνακας
  • 6η ENOTHTA Oι δημιουργικές δραστηριότητες στη ζωή μου
    • A. Eισαγωγικά κείμενα
    • B. Λειτουργίες – Χρήσεις των πτώσεων του ουσιαστικού
    • B1. Oι πτώσεις ως δείκτες για τη σχέση ουσιαστικού και ρήματος
    • B2. Oι πτώσεις ως δείκτες για τη σχέση ουσιαστικού και ουσιαστικού
    • Γ. Παράγωγα ουσιαστικά
    • Δ. Παράγραφος – Πλαγιότιτλοι
    • E. Λεξιλόγιο
    • ΣT. Δραστηριότητες παραγωγής λόγου
    • Aνακεφαλαιωτικός πίνακας
  • 7η ENOTHTA O κόσμος μέσα από την οθόνη-εικόνα
    • A. Eισαγωγικά κείμενα
    • B. Oριστικό και αόριστο άρθρο
    • Γ. Παράγωγα επίθετα
    • Δ. Περιγραφή
    • E. Λεξιλόγιο
    • ΣT. Δραστηριότητες παραγωγής λόγου
    • Aνακεφαλαιωτικός πίνακας
  • 8η ENOTHTA Aθλητισμός και Oλυμπιακοί Aγώνες: Παρακολουθώ και συμμετέχω
    • Παρακολουθώ και συμμετέχω
    • A. Eισαγωγικά κείμενα
    • B. Παρατακτική σύνδεση – Aσύνδετο σχήμα
    • B1. Περίοδοι λόγου – Kύριες και δευτερεύουσες προτάσεις
    • B2. Παρατακτική σύνδεση προτάσεων-περιόδων
    • B3. Aσύνδετο σχήμα
    • Γ. Aφήγηση
    • Δ. Δραστηριότητες παραγωγής λόγου
    • Aνακεφαλαιωτικός πίνακας
  • 9η ENOTHTA Aνακαλύπτω τη μαγεία της γνώσης
    • A. Eισαγωγικά κείμενα
    • B. Συνταγματικός άξονας
    • Γ. Παραδειγματικός άξονας
    • Δ. Λεξιλόγιο
    • E. Δραστηριότητες παραγωγής λόγου
    • Aνακεφαλαιωτικός πίνακας
  • 10η ENOTHTA Γνωρίζω τον τόπο μου και τον πολιτισμό του
    • A. Eισαγωγικά κείμενα
    • B. Yποτακτική σύνδεση των προτάσεων
    • B1. Δευτερεύουσες προτάσεις
    • B2. Yποτακτική σύνδεση προτάσεων.
    • B3. H στίξη στην υποτακτική σύνδεση
    • Γ. Σημεία στίξης

Ν.E. Γλώσσα Α’ Γυμνασίου

This content is protected, please login and enroll course to view this content!
Προηγούμενο B2. Oι πτώσεις ως δείκτες για τη σχέση ουσιαστικού και ουσιαστικού
Επόμενο Δ. Παράγραφος – Πλαγιότιτλοι

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • FAQ
  • Εκδήλωση Ενδιαφέροντος
  • Γίνε καθηγητής

ΜΑΘΗΜΑΤΑ

  • Α' Γυμνασίου
  • Β' Γυμνασίου
  • Γ' Γυμνασίου
  • Εκπαίδευση Ενηλίκων
  • eClass

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Πληρωμή Μέσω Viva Link
  • Φόρμα αποδοχής

ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ

  • Επικοινωνία
  • info@e-wisdom.gr
e-Wisdom.gr

Copyright © 2021 e-Wisdom.gr. All Right Reserved.

  • Εκδήλωση Ενδιαφέροντος
  • Γίνε Καθηγητής
e-Wisdom.gr
Modal title

Message modal